3. märts 2015

Tervisetark küsis

Ajakiri "Tervisetark" küsis, mu vastused värskes märtsinumbris said sellised:
Dr Tiit Mereniga

1. Kui heas vormis olete?  Mu keha ja vaim teenivad mind hästi, ise olen endaga rahul. Modellist või sportlasest on asi muidugi kaugel, aga mul on mõlemas valdkonnas ka väga tagasihoidlikud eesmärgid. Igapäevase võimlemise vajalikkusest olen teoorias hästi aru saanud, praktika osas on veel arenemisruumi. Lapsepõlves ja nooruses sai hea krunt alla, seetõttu vaatan ka kaasaja laste väheseid liikumivõimalusi suure murega. Laste liikumisest on saanud tervisemure number 1.

2. Kas te sööte tervislikult? Aus oleks öelda, et ma ei söö ebatervislikult. Vähemasti suurema osa ajast. Vahukoorest või soojadest lõhnavatest kaneelisaiadest ma jätan siinkohal rääkimata. Keemiatööstuse imedest katsume eemale hoida küll ja lastele parema eeskuju andmiseks pingutame mõnikord rohkem, kui ainult enda jaoks teeks.

3. Kas teie peres on pärilikke haigusi? Lühinägelikkus koos päriliku optimismiga, et elu ilma kortse ja kärbsemusta nägemata ongi parem. Vähi ja südame-veresoonkonnahaiguste pärilikkuse küsimused on meditsiiniteadlaste hinnangul piisavalt lahtised, et selle üle muretsemisega oma pead igapäevaselt vaevata.

4. Milline on olnud teie raskeim lõikus? Lõigatud on ühe korra (sülitab 3 korda üle õla), siis jäin mandlite võrra kergemaks. Loomulikult oli see kergemaksjäämine ka senini kõige raskem.

5. Kas olete kunagi mõne terviseprobleemi kohta info saamiseks guugeldanud? Küll! Nii laste kui täiskasvanute puhul. Uurin mitmes keeles ja väga allikakriitiliselt. Võrdlen erinevaid materjale omavahel. Olen kasutanud ka Eesti perearsti ja Lastehaigla nõuandetelefone ning kodus on mõned terviseraamatud, mis ka mitu korda läbi lapatud ja mida omakorda võrdlem internetist leiduva infoga. Kasu on ka läbitud esmaabikursustest. Aga ikkagi olen mõni kord tagantjärele tarkusena täitsa ilmaasjata arsti poole pöördunud. Sellistel puhkudel on arsti kinnitus (“Kõik on normaalne!”) mu asjatu muretsemise tänuväärselt lõpetanud. Nii et ilma õppinud ja kogemustega inimeseta ikka ei saa.

6. Kui hästi talute valu? Hambaarsti juures käimist pelgan, sünnitused on võrreldes sellega kuidagi palju kergemini läinud. Nii et mine sa võta kinni, et kuidas siis tegelikult on.

7. Kas olete kunagi depressioonis olnud? Olen mitmel raskel hetkel mõelnud, et nüüd on aeg käes, aga siis pole selleks ikkagi aega jagunud. Ikka on mingid kiired toimetused või edasilükkamatud tegemised selle kanali sulgenud.

8. Kas tarvitate vitamiine ja toidulisandeid? Tõenäoliselt sain lapsepõlves purkide kaupa söödud kollastest C-vitamiini terakestest, mida kommi asemel sai vitsutatud, pikaks ajaks isu täis. Mitmetele toitudele armastan lisada kas ohtralt toormoosi või mitte vähe küüslauku. Suurepärased toidulisandid on ka eesti õunad, marjad ning porgandid. Rukkileivale lisame hea meelega räime või kilu, ning varakevadel lisame salatitesse aia äärest naati. Rauatablette olen ostnud naistearsti soovitusel.

9. Kas magate hästi? Kui mõelda tohutule kahetsusele, mis mind igal hommikul valdab voodist lahkumise hetkel, siis ilmselgelt on magamine üks parimaid osasid päevast. Seda head asja tahaks pikemalt harrastada. Patt oleks viriseda.


10. Kas tahaksite elada igavesti? Olen tähele pannud, et ma jään igal aastal vanemaks. Seda protsess tüütab ilmselt pikapeale ära. Olen rahul sellega, mis on antud.

6 kommentaari:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    VastaKustuta
  2. Sõltumata sellest, kas nad saavad igapäevaselt suukaudseid või tulevasi süstitavaid depo-ravimeetodeid, on vaja ravimite külastamist ja ohutuse ja reageerimise jälgimist. Kui patsiente ravitakse piisavalt vara, enne kui on tekkinud palju immuunsüsteemi kahjustusi, on eluiga normaalne, kui nad jäävad edukaks. Siiski, kui patsiendid ravi lõpetavad, tõuseb viirus enamiku patsientide puhul kõrgele tasemele, mõnikord seostub raske haigusega, sest olen läbinud selle ja isegi suurenenud surmaohu. „Ravimise“ eesmärk on käimas, kuid usun ikka, et minu valitsus tegi ravimeetodite leidmise asemel miljonid ARV-ravimid. pideva ravi ja jälgimise jaoks. Ainuüksi ARV ei saa HIV-i ravida, kuna nakatunud rakkude hulgas on väga pikaajalised CD4-mälu rakud ja võimalikud teised rakud, mis toimivad pikaajaliste reservuaaridena. HIV võib neis rakkudes peita ilma organismi immuunsüsteemi avastamata. Seega, isegi kui ART täielikult blokeerib rakkude järgnevad infektsiooniringid, säilivad enne ravi alustamist nakatunud reservuaarid ja nendest reservuaaridest HIV-i reboundid, kui ravi lõpetatakse. „Cure” võib tähendada hävitamise ravimist, mis tähendab, et täielikult vabaneb reservuaariviiruse kehast või funktsionaalsest HIV-i ravimisest, kus HIV võib jääda reservuaarrakkudesse, kuid pärast ravi katkestamist on võimalik takistada kõrgeid tasemeid. usub, et Parkinsoni tõve, skisofreenia, vähi, skolioosi, fibromüalgia, fluorokinolooni toksilisuse inimeste jaoks on lootust
    Sümptom Fibrodüsplaasia Ossifikaanid Progressiva.Fatalne perekondlik unetusfaktor V Leideni mutatsioon, epilepsia Dupuytreni haigus, desmoplastiline väikeste ümmarguste rakkude kasvaja Diabeet, tsöliaakia, Creutzfeldt-Jakobi tõbi, aju amüloidi angiopaatia, ataksia, artriit, amüotroofiline külgskleroos, Alzheimeri tõbi, adrenokortikaalne kartsinoom.Astma, allergilised haigused.Hiv_ AIDS, herpes, põletikuline soolehaigus, Copd, diabeet, hepatiit, lugesin temast võrgus, kuidas ta ravib Tasha ja Tara, et võtsin temaga ühendust drituaherbalcenter@gmail.com isegi rääkides whatsapps +2348149277967 usust mulle see oli lihtne ma jõin tema taimsete ravimite kaks nädalat ja olin ravitud nagu see ei ole Dr Itua ime mees? Jah, ta on! Ma tänan teda nii palju, et ma soovitan, kas teil on üks neist haigustest. Pls võtke temaga ühendust, ta on tore mees.

    VastaKustuta
  3. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate oma projekti lõpuleviimiseks ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pika- ja lühiajalisi laene, tagatisega ja tagatiseta laene ja palju muud. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle sõnum otse WhatsAppi kaudu: +447360502110 ja saate kohe vastuse.

    Laen usaldusväärselt ja pädevalt ettevõttelt on see, mida vajate oma eesmärgi saavutamiseks. Oleme kõikehõlmav finantsteenuste ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    * Laenu saab taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa – Teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otsefinantseerimine – saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär 3%.
    * Kõrge heakskiidu määrad
    * Paindlik tagasimakse – peate valima tagasimaksekuupäeva, kas kord nädalas, kuus või aastas 1–30 aasta jooksul.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

    Ärge kaotage võimalust raha puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, saame teid laenu andmisel aidata, sest oleme aidanud paljusid eraisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas olnud rahalistes raskustes.

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E-post: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Vahendajad/konsultandid/maaklerid on oodatud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täieliku usaldusega töötame koos kõigi asjaosaliste hüvanguks.

    VastaKustuta
  4. Tere, Minu nimi on Claudia Klein, ma olen sakslane, pakun laenu, olen ka finantskonsultant ja esindan ettevõtet Spotcap Global Financial Services.

    Kas vajate hädasti rahalist tuge? Kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil ühendust võtta minu ettevõttega | spotcapglobalservices@gmail.com | või saatke sõnum WhatsAppis: +31642117819 | ja teil on laen teie kontol 24 tunni jooksul, sest pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume kõikvõimalikke laenuteenuseid (Isikilaen, Ettevõtluslaen ja palju muud), pakume nii pikaajalisi kui lühiajalisi laene, samuti saate laenata kuni 15 miljonit eurot ning väljastame laenu madala intressimääraga 3% aastas. Minu ettevõte aitab teil saavutada erinevaid eesmärke laia valiku laenutoodetega.

    Tunnistan tõsiasja, et seadusliku laenu saamine on alati olnud suur probleem. Inimestel, kellel on rahalisi probleeme ja vajavad sellele lahendust, on paljudel inimestel kõrge intressimäära, ebapiisava tagatise, võla ja sissetuleku suhte, madala krediidiskoori või mõne muu põhjuse tõttu nii raske omakapitali laenu saada kohalikest pankadest või muudest finantsasutustest.

    Pole enam ooteaegu ega stressirohkeid pangakülastusi. Meie teenus on saadaval 24/7 – saate laenu võtta ja tehinguid sooritada igal ajal ja igal pool, kus seda vajate

    Pakume 24-tunniseid maailmatasemel laenuteenuseid. Päringuteks/küsimusteks? - Saada e-kiri | spotcapglobalservices@gmail.com | või saatke sõnum WhatsAppis: +31642117819 | & Saate kohe vastuse

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe raha, lihtsalt kirjutage meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!!

    VastaKustuta
  5. Kas vajate kiiret laenu? Kas me pakume isiklikke laene? Ärilaen? hüpoteek? Põllumajanduslaen? Õppelaen? Võlgade konsolideerimise laenud? Veoauto laen? Autolaen? Hotellilaen? Laenud refinantseerida? ja veel koolilaenu? Stardilaen? .Pakume 2% intressi! Võtke meiega ühendust aadressil: (dakany.endre@gmail.com)

    Kiire laenupakkumine.

    VastaKustuta
  6. Kas vajate mingit rahalist abi? Isiklikud laenud? Ärilaen? Hüpoteek? Ärilaen? Põllumajanduse ja projektide rahastamine? Väljastame laene 2% intressiga! Kontakt: (dakany.endre@gmail.com)

    Kiire laenupakkumine.

    VastaKustuta